Skip to main content
  • Bedankt voor je bericht!
Bedankt voor je bericht!

We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Vraag & antwoord

Heb je iets niet kunnen vinden op de website?

Heb je iets niet kunnen vinden op de website? Misschien staat het antwoord hieronder erbij. Natuurlijk mag je ook altijd contact opnemen via info@lytelblue.nl of door te bellen naar:
040 72 00 88 6

Handig om te weten

Veelgestelde vragen

Welke maatregelen omtrent COVID-19 gelden er in het hotel?

Meer informatie over ons COVID-19 beleid vind je hier, op een speciale pagina.

Is er gratis parkeergelegenheid?

Bij het hotel en in de omgeving zijn veel mogelijkheden om jouw auto gratis te parkeren. Het hotel beschikt over een kleine parkeerplaats waar 4/5 auto’s kunnen parkeren (gratis). Als deze vol is, is het ook mogelijk de auto te parkeren op het plein voor het hotel, naast de kerk of achter het hotel ( in de Hennepstraat). Deze parkeergelegenheden zijn allemaal kosteloos. 

Het is niet mogelijk een parkeerplaats bij het hotel te reserveren.

Kan ik mijn reservering kosteloos annuleren?

Wanneer je via de website van het hotel boekt, kun je altijd tot 24 uur voor aankomst kosteloos annuleren. Hiervoor kan je contact met ons opnemen.

Kunnen jullie rekening houden met dieetwensen/ allergenen?

We houden graag rekening met dieetwensen/allergenen. De eigenaresse heeft zelf coeliakie, waardoor glutenvrij eten een van onze specialiteit is! Daarnaast begrijpen we als geen ander hoe lastig het kan zijn om ergens heen te gaan met een dieet/allergie. We doen ons uiterste best om zoveel mogelijk alternatieven aan te bieden, dit kunnen we het beste doen als je ons tijdig op de hoogte brengt van het dieet/allergie. 

Kunnen we dineren/lunchen bij het hotel?

Boutique hotel Lytel Blue beschikt niet over een restaurant. Wel bieden we arrangementen aan met restaurant Vandeijck, wat schuin tegenover het hotel zit. Hier vind je meer over deze arrangementen. 

In Riethoven tref je nog andere restaurants zoals Anno 54 en Bistro de Sleutel op loop afstand. Binnen 5-10 min. rijden ben je bijvoorbeeld ook op de sfeervolle markt van Eersel met verschillende restaurantjes of in Westerhoven voor streetfood bij Woest.

Voor meer tips kan je altijd bij de receptie terecht. 

Is er een bar aanwezig bij het hotel?

Er is geen fysieke bar aanwezig in het hotel, maar het is zeker mogelijk om een drankje en snack te nuttigen. Neem lekker plaats in de lounge, zitje in de ontbijtzaal of bij goed weer op een van de terrasjes buiten. Een van onze medewerkers zal je verder helpen. 

Naast de selectie wijnen die op de drankenkaart staan, hebben we een wijnkelder waar ook nog andere wijnen te vinden zijn. Zelfs wijn uit Riethoven! Vraag hier gerust naar.

Kan er een extra bed op de hotelkamer?

Alle kamers bij Boutique hotel Lytel Blue zijn voor 2 personen. Het is niet mogelijk een extra bed te plaatsen op een van de hotelkamers of suites.

Ik kom met de (elektrische) fiets, kan ik deze veilig stallen?

Zeker! Je kan jouw fietssleutel afgeven bij de receptie, een van de medewerkers zal de fiets op een afgesloten plek stallen. 

Zijn huisdieren toegestaan?

Huisdieren zijn niet toegestaan.

Welke kamers hebben een bad?

Alleen de Blue Suites hebben een bad op de kamer. 

Is het hotel toegankelijk voor mindervaliden?

Helaas is het hotel niet geschikt voor mindervaliden, doordat het hotel gevestigd is in een monumentaal gebouw. Hierdoor mogen en kunnen we niet alles aanpassen. Zo is er geen lift aanwezig en hebben de hotelkamers op de beneden verdiepingen hoge drempels. 

Uiteraard zijn we aan het kijken naar oplossingen voor in de toekomst.

Wat zijn de in- en uitcheck tijden?

Inchecken kan vanaf 15:00. Je kunt altijd eerder dan deze tijd jouw bagage vast bij het hotel neerzetten, we kunnen niet garanderen dat de kamer al eerder klaar is. 

De uitchecktijd is 11:00.